Bye bYe

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 



نظرات شما عزیزان:

nilofaridarbaran
ساعت22:08---21 اسفند 1392
گاه دلتنگ می شوم دلتنگتر از همه دلتنگیهاگوشه ای مینشینم و حسرت ها را می شمارمو باختن ها را .... صدای شکستن ها را ....نمی دانم کدام امید را نا امید کردمو کدام خواهش را نشنیدم.... و به کدام دلتنگی خندیدم ... که اینچنین دلتنگ شدمدلتنگم....دلتنگ دلتنگم
اپم


مسعود
ساعت16:06---15 بهمن 1392
سلام ابجی گلم
ممنون ک بهم سر زدی
منتظر اپ های جدیدت هستم هر وقت اپ کردی حتما خبر بده ابجی
منم طبق معمول اپم
وقت کردی ی سر بزن
منتظرت هستم
نظر یادت نره


zahra
ساعت16:05---14 بهمن 1392
وب خوبي داري دوست عزيز به من هم سربزن.

کیانا
ساعت15:46---13 بهمن 1392
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــمااااااااااا منتظرتم

arman
ساعت18:23---4 بهمن 1392
وقتي صداي خردشدنت آواي دل انگيزي براي عابران باشد

ديگرچه فرقي ميكند كه يك روز برگ سبز كدام درخت بودي...

-------------------------------------------------

خبري ازت نيست بيايه پست جديد گذاشتم نظرتو بگو

منتظرم...
پاسخ:میام رفیق....میـــــــــــــــــــــــام;)))


♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت15:37---25 دی 1392


چقدر احمقانه ست



از یک قهوه ی تلخ





انتظار فال شیرین داشتن . . .
پاسخ:LiKe


فرزانه
ساعت10:23---25 دی 1392


حالم خوب نیست ! گونه هایم میسوزد ..



برای گریه کردن راهی تازه یافته ام



اشکهایم را این بار روی دلم میریزم



بایک تیر دونشان میزنم !



هم کسی گریه ام را نمیبیند ،هم دلم خنک میشود.
پاسخ:به ـبه:)


Saba
ساعت15:19---24 دی 1392
من هیچ وقت کسی رو یادم نمیره عزیز ! میام بازم پیشت ! تو هم نامردی نکن بیا پیشم
پاسخ:منم یــــــــــــــــادم نمیره:* منـــــــــــم حتمـاً میآم:)))


Saba
ساعت14:04---24 دی 1392
ابجی جونی دیگه ما رو فراموش کردی ؟؟

منتظرتم ...
پاسخ:نه،فکـــ کردم تو ماروو یادتـ رفته:|:|:|


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت15:15---23 دی 1392
منو داری خدایی؟ در به در آپ میکنم!آپــــــــــــــــــــــ
پاسخ:خخخخخخ..موفق باشي خواهر،فقط مراقب باش آپ شمارو نک.......ه :-D


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت18:58---22 دی 1392
آپــــــم
پاسخ:اومــــــــدم;)


فری
ساعت18:36---21 دی 1392
سلام جیگر دلم برات تنگیده بود
پاسخ:سلاملکووووم چطوری بی معـرفتـــــــــــ،منمـ دلمـ تنگیده بووود:(((


زهرا
ساعت11:53---21 دی 1392
سلوم عزیز دلکم نگرون نشو هیچی نشده ایام امتحاناته عزا گرفتم هه هه
پاسخ:خخخخخخ...الان این محمده چی بوود:)))؟


sajjad
ساعت23:16---20 دی 1392
با جه عنوانی بلینکمت گلم؟؟

sajjad
ساعت22:58---20 دی 1392


__________@@@@@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

________________@@@@@

__@@@@@@@@@@@@@@

__@@@@@@@@@@@@@@

___________________

_________@@@@@@@

_____@@@@@@@@@@@

___@@@@@______@@@@@

__@@@@@_________@@@@@

_@@@@@___________@@@@@

_@@@@@___________@@@@@

_@@@@@___________@@@@@

__@@@@@_________@@@@@

___@@@@@______@@@@@

______@@@@@@@@@@@

_________@@@@@@@

_____________________________

__@@@@@____________@@@@@

___@@@@@__________@@@@@

____@@@@@________@@@@@

_____@@@@@______@@@@@

______@@@@@____@@@@@

_______@@@@@__@@@@@

________@@@@@@@@@@

_________@@@@@@@@@

__________@@@@@@@@

___________@@@@@@@

____________@@@@@@

________________________

____@@@@@@@@@@@@@

____@@@@@@@@@@@@@

_________________@@@@@

_________________@@@@@

_________________@@@@@

____@@@@@@@@@@@@@

____@@@@@@@@@@@@@

_________________@@@@@

_________________@@@@@

_________________@@@@@

____@@@@@@@@@@@@@

____@@@@@@@@@@@@@

سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..اگه مايل به تبادل لينک با ما بودي مارو با عنوان***عاشقانه ها***لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگتون
پاسخ:ممنوووووووووووووون لینکیدمتـــــــــــ:)))


ashvan
ساعت12:13---17 دی 1392
سلام عزیز وبلاگت فوق العادست و حرف نداره مرسی که از وبلاگم دیدن کردی

وبلاگه قشنگت رو لینکت کردم

عاشقتم bo3ebos
پاسخ:مِقسی دووووستم:)) منم لینکیدم وبه خووبتـــــــو:*


maedeh
ساعت10:43---17 دی 1392
شلامممم

مممممممممممممقالب وب تو محشله آجیییییییییییی جووووووووووووووونم
پاسخ:شیلااام:)) آره محشـله مثه خوودم خخخخ:|


کاترین.حس مبهم
ساعت22:40---13 دی 1392
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


پاسخ:خووبم خانم دکتر:-P


Ali.
ساعت22:07---26 آذر 1392
حتما واسه اون طرفاس

چون اینجا هوا عالیه
پاسخ:ئئهههه؟؟؟اون طرفاا دقیقاً کجاس اونوقتــ؟؟


Ali.
ساعت22:00---26 آذر 1392
هیچی گفتم یه نظری برات گذاشته باشم

ضمنا آره چرا مردم خل شدن
پاسخ:آره چرا واقعن؟؟فک کنم بخاطره آلودگیه هوائه


Ali.
ساعت21:48---26 آذر 1392
خخخخخخخخخخ

اومدم بخندمو برم
پاسخ:چرااااااااااا؟


Are joon
ساعت15:04---22 آذر 1392
سلام

وبلاگت خیلی باحاله

لینکت کردم

توام بیا ببین وبلاگ ما چطوره
پاسخ:خعلی خوووبه الآن میامم:))


pedram
ساعت9:29---17 آذر 1392
س چه عجب نداره بعد از 5ماه اومدم دیدم نظرتو بهت سر زدم؛ببخش بازم؛ولی اگه نیمبازی یا ویچت هستی بگو ادت کنم؛شاید دوس نداشته باشی کسی بفهمه داخل وب خودم تو خصوصی بگو که داری یا ن زشتو
پاسخ:بازم چه عجب داره زشتووووو!! ویچت میچت نیسم:)


پدرام
ساعت10:56---16 آذر 1392
سلام نیلو جون مرسی بهم سر زدی زشتو؛بازم سر بزن ولی من 5ماه یک بار آپ میکنم چون حوصله ندارم همش نیمباز و ویچتم؛شرمنده بازم میام؛بعدش گفتی نگاه چشاش؛زشته یا خوشجله؟
پاسخ:قابل نداشت زشتوووووو،چه عجب توام یه سری زدی به ماااااااا،نمیدونم فک کنم خوشگله:)))


آبتین
ساعت19:42---8 آذر 1392
سلام نیلوفر جان چرا آپ نمیکنی؟؟ دلتنگتیم، به خاطر درس هاست؟؟؟!!!!

به وب من هم سر بزن اگه خواستی
پاسخ:آره درسا نمیذاره ولی من بازم بعضی وقتـا آپ میکنم:) مرسی که سرمیزنی،باشه وبتم میآم:))


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت19:28---8 آذر 1392
سلام عزیزم ..یاسمنم ..(دختربد)..وبلاگمو فیلتر کردن







خلاصه منم یه وب جدید زدم ..خوشحاال میشم به وبم سربزنیو و کمکم کنی..!
پاسخ:خخخخخخخ.....از روووو نمیریییی:))))) بآشـــــه الآن میــــــــــــآم


آبتین
ساعت23:44---3 آذر 1392
سلام نیلوفر جان خوبی؟

با اجازه تبادل لینک کردم

در ضمن وب زیبایی داری از سبک وبت خوشم میاد، یکم بهت حسودی کردم الآن
پاسخ:خووبمــ،خعلیییییییی خوبه که منو لینکیدی:))منم الان میلینکمتــ در ضمن نظره لطفته مــــــر30:**


کیانا
ساعت20:01---2 آذر 1392
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


کیانا
ساعت13:56---24 آبان 1392
آپـــــــــم زود بیا

حس مبهم
ساعت16:21---17 آبان 1392
دلم برات تنگیده نیستی؟
پاسخ:منم دلم واسه همتون تنگیده اما زیاد نیسم!!:((


نيلوفر
ساعت13:08---7 آبان 1392
اه نيلو يه اپي كن نامرد!

یاسمن
ساعت23:40---2 آبان 1392
بعضى اتفاق هاى خوب

اونقدر دیر مى افتن

كه باید رو به آسمون كرد

و گفت : وقتش گذشت

مال خودت...!


نيلوفر
ساعت8:47---18 مهر 1392
اره!

حل شد!!!!!!!!!!!


پاسخ:خدارووووو.شکــــــــــــــــر:)))


FaRiD
ساعت18:05---17 مهر 1392
آخی چـرا آخه؟؟؟؟

عجب مردسه ی بدی دارینـا ایش ایش
پاسخ:اره والا میبینی برادرررررررررررررررررررر


mahdi
ساعت17:42---16 مهر 1392
چ درس خون!!!!

یکم به منم تزریق کن از این درس خونیتو!!
پاسخ:چه کنیم دیگه.... این همه هم میخوونیم باز چیزی نمیشیم خخخخ


نيلوفر
ساعت16:26---16 مهر 1392
بهههههههههه!

اجي بيمعرفت من!

بابا يني انقد سرت شلوغه كه نمياي اپ كني؟!

اخرشم من نفهميدم چن سالته و كلاس چندمي؟؟؟؟
پاسخ:آره به جوونه تو ولی آپ میکنم ولی کم دوم دبیرستانم،15 سالمه حل شد مشکل؟؟؟


یاسمن
ساعت23:48---11 مهر 1392
تمـام خـنــده هایـم را نـــذر کــرده ام
تـا تـــ♥ــو همـان بـاشی کــهـ صبـح یـکی از روزهای خـ♥ــدا
/عطــر دستهایتــــ/،
دلـتنــگی ام را بـهـ بــاد می سپــارد ..


زهرا
ساعت20:59---3 مهر 1392
نیلوجان شرمنده اینترنتم قطع بود ما همیشه به یاد شماییم
پاسخ:چه خوووووبــــــــــــ منم به یادتونم ولی وخت نمیکنم بسرم بهتوون:(


یسنا
ساعت19:25---3 مهر 1392
سلووووووووووووووووم دوس گلم خوفی؟

خیلی وبت ناز شده

میسی ک سر زدی...دوسی من ک بهت سر زدم که.....

بازم میسی...فدات شم...فعلا بای
پاسخ:فدا مدا قوربونت که میسری بـه مـا;)


BaRaN
ساعت13:38---3 مهر 1392
عشخه منی


پاسخ:فـداتــــــــ آجی جوونمــــ;))))


BaRaN
ساعت21:51---1 مهر 1392
آجیییی نهههههههههههههههههه

من بدون تو میمیرم ( تیریپ عشقولونه )
پاسخ:آپ که میکنم نفسم ولی دیر به دیر دیگـه فقط به خاطره u(تیریپ عشقولانه):))


baran
ساعت19:07---31 شهريور 1392
وای گلم وبت نازه.....بهم سربزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 25 بهمن 1392سـاعت 23:42 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA